Главная >> Public Relations > Найбільші телемережі та рекламодавці США створюють консорціум для поліпшення вимірювання аудиторіїНайбільші телемережі та рекламодавці США створюють консорціум для поліпшення вимірювання аудиторії |
Ключові американські медіакомпанії та рекламодавці створюють консорціум, щоб стати домінуючою силою у вимірюваннях аудиторії. Як повідомляє The Financial Times, ініціативу підтримали NBC Universal, Time Warner, News Corp, Viacom, CBS, Discovery та Walt Disney, а також троє найбільших рекламодавців - Procter & Gamble, AT&T та Unilever. До них приєдналися великі рекламні групи GroupM та Starcom MediaVest. Залучення таких гучних назв, на думку видання, свідчить про те, як сильно рекламодавці потребують покращення інформації та впевненості в тому, що їхні витрати на медіа виправдані.
Наразі компанія Nielsen контролює вимірювання аудиторії американських медіа у понад 18 тис. домогосподарствах. $70 млрд, які рекламодавці витрачають на рекламу щороку, розміщуються відповідно до кількості глядачів. Проте вибух онлайн-відео зробив дослідження загальної аудиторії всіх медійних платформ більш складним завданням. «Проблема в тому, що наразі не існує жодного єдиного вимірювального ресурсу (для ТБ та цифрового відео)», - каже Сем Армендо, віце-президент із аналізу аудиторії Starcom Mediavest. Він зазначає, що не йдеться про те, щоб замістити Nielsen.
Передбачається, що консорціум укладе договори на вимірювання перегляду глядачів, які користуються різними медійними платформами, у четвертому кварталі. Сам консорціум має бути створено у вересні.
Медіакомпанії колись уже мали зауваження до Nielsen щодо перенесення піплметрів. Вибух онлайн-відео зробив потребу у покращенні вимірювання ще нагальнішою. Nielsen вимірює ТБ та інтернет-відео за допомогою конвергентної панелі з 2,8 тис. осіб, але вона не є частиною офіційної національної вибірки, на якій базуються рейтинги.
Дата размещения: 14/08/2009 Источник: http:// |
Хотите добавить комментарий? |
Анна Отличная статья! Из новых технологий, используемых в рекламе, хотелось бы отметить технологию Fun-маркетинга. Это особенно актуально в связи с преобладанием банальной и скучной рекламы, нацеленной только на 19/12/2011 12:50:39 |
|