Поиск по сайту:

Вт, 15 Октября 02:31

Новости Кастинг Объявления Медиа база Тендеры

Главная >> Реклама в Украине > Олексій Мочанов залишив «Екіпаж». Програма припинила існування

Олексій Мочанов залишив «Екіпаж». Програма припинила існування


   Автогонщик Олексій Мочанов, співведучий програми «Екіпаж» виробництва продакшну «Світ ТБ» (Перший автомобільний канал), залишив проект. Цю інформацію він підтвердив «Телекритиці».

   Причиною уходу пана Мочанова стала неможливість робити проект таким, як хотілося, через брак фінансової можливості. «Канали ніколи не робили фінансових вливань у програму - ми завжди її робили за свої гроші та шукали спонсорів. Спочатку ми працювали зі "Златогором", потім з "Балтикою 0". Коли спонсори зникли, я не бачу сенсу продовжувати, тому що інших джерел партнерства, крім автомобільних компаній, немає, а з автокомпанією програма стане корпоративним тележурналом. На жаль, в Україні активними залишилися лише представники китайських автовиробників. Мені здається, що якість китайських машин - те, з чим поки що треба боротися, а не просувати. Зараз ми опинилися в такій економічній ситуації, що робити програму такою, як хочеться, немає фінансової можливості. А робити, аби була, я, наприклад, не хочу», - пояснив він.
   
   
   
   Олексій Мочанов вдячний усім, з ким три з половиною роки робив програму «Екіпаж». «Студія "Світ ТБ" підібрала відмінний колектив на цей проект. Упевнений, що цей творчий і технічний склад - головне надбання компанії. Якісніше не зробить ніхто», - каже він.
   
   
   
   Поки що «Екіпаж» продовжує виходити на К1 з повтором на Першому автомобільному. Нові тест-драйви, за словами пана Мочанова, перестали знімати в середині травня, зараз вони йдуть у повторах. Знімаються лише нові випуски деяких рубрик і новин.
   
   
   
   Генеральний продюсер Першого автомобільного Ірина Твердовська повідомила ТК, що програма «Екіпаж» припинила своє існування. «Принаймні, в тому вигляді і з тим складом, - уточнила вона. - Будь-який телепродукт має певні стадії розвитку. Спочатку - це розкрутка проекту, далі - або продукт здобуває популярність прихильників, або відмирає. На щастя, Екіпаж став дуже популярною програмою і проіснував більше трьох років. За ці роки ми отримали багато коментарів і зауважень, хтось хвалив програму, називаючи її найкращим автопроектом, хтось - ненавидів, але рейтинги і визнання глядачів були завжди на висоті. Однак рано чи пізно будь-який процес завершується, так сталося і з "Екіпажем". Програма стала дещо нуднішою, менш резонансною й авантюрною, тому закриття проекту було логічним».
   
   
   
   Зараз «Світ-ТБ» готує нові програми, які вийдуть як на каналах-партнерах, зокрема на К1, так і на Першому автомобільному.
   
   
   
   Програма «Екіпаж» почала виходити на Першому національному у вересні 2005 року. У лютому 2009 року проект перейшов на К1, замість нього на Першому каналі почала виходити «Автоакадемія». Від початку співведучими проекту були Олексій Мочанов, Орест Шупенюк та Ірина Твердовська. Згодом пані Твердовську змінила Анастасія Юрченко, потім - Олена Кравець з «Кварталу 95». Останнім часом третім ведучим програми був Єгор Крутоголов з команди КВН «Дизель».
   
   
Дата размещения: 7/07/2009
Источник: http://

Хотите добавить комментарий?

Ваше Имя


Пожалуйста, введите символы с картинки ниже:



'1
   "
16/01/2010 15:51:50

a
   PPP
16/01/2010 15:52:47

Анна
   Отличная статья! Из новых технологий, используемых в рекламе, хотелось бы отметить технологию Fun-маркетинга. Это особенно актуально в связи с преобладанием банальной и скучной рекламы, нацеленной только на
19/12/2011 12:50:39



Главная >> Реклама в Украине
Volkswagen и Porsche официально вместе
Наблюдательные советы автоконцернов одобрили план слияния в единую компанию под лозунгом Jointly on track to become the worldwide number one («вместе, чтобы стать №1 во всем мире»).
Добавленно: 14/08/2009
А вы хотите себе Volkswagen Golf?
Агентство DDB London сняло новый ролик Для Volkwagen Golf нового поколения.
Добавленно: 14/08/2009
Альтернативная энергетика против "технической невозможности"
Сразу за городской чертой Одессы, возле поворота на рынок "7 км", появились необычные объекты. При близком рассмотрении - это маленький ветряк и солнечная батарея. Они установлены прямо на рекламной конструкции.
Добавленно: 14/08/2009
У Нацраді ліцензується супутниковий розважально-інформаційний канал «TVій плюс»
Херсонське ТОВ «Медіа група позитив» подало до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення заяву про видачу ліцензії на супутникове мовлення. На засіданні 22 липня Нацрада прийняла рішення про ліцензування мовника за основу.
Добавленно: 24/07/2009
В июле стартовала новая акция от журнала Diva
С июльского номера в каждом журнале Diva читательницы смогут найти подарок – DVD-диск с лучшими за последние годы фильмами «для женщин». Выбор фильмов был определен путем опроса читательниц журнала.
Добавленно: 24/07/2009
Pulse принесет VIASAT TV в каждый дом
В июле стартовал совместный проект маркетингового агентства Pulse и компании Vision TV, официального провайдера услуг международного спутникового телевидения VIASAT в Украине.
Добавленно: 24/07/2009
Марка Zlatopramen провела масштабный рестайлинг
Zlatopramen, популярная чешская марка светлого пива, провела масштабный рестайлинг. Изменения затронули форму бутылки, а также дизайн этикетки и кольеретки. Новый подход к визуализации продукта позволит марке стать более яркой и узнаваемой на прилавках магазинов и отобразить характер настоящего чешского пива, унаследовавшего многовековые традиции пивоварения.
Добавленно: 24/07/2009
Телеканал «Украина» запустил летнюю промо-кампанию
«Вiзьми з собою лiто» - таким стал слоган кампании, а ее символом – чемоданчик с яркими хитами сезона.
Добавленно: 7/07/2009
Компания "Сандора" представляет новый продукт "ФруТонус"
В начале июля компания “Сандора» вывела на рынок новый продукт - газированные напитки ТМ «ФруТонус».
Добавленно: 7/07/2009
«Блік» запускає безкоштовний недільний випуск
Газета «Блік» 5 липня випустить перший номер безкоштовного видання «Блик-Воскресенье». Як повідомляє прес-служба видання, газета розповсюджуватиметься у Києві у торгових центрах та магазинах, через міні-бокси на кіосках «Союздруку» та за допомогою промоутерів.
Добавленно: 3/07/2009



Статьи о рекламе
BTL | Public Relations | Видеопроизводство Продакшн | Исследования | Кастинги | Креатив Дизайн Разработка | Маркетинг Брендинг | Наружная реклама | Планирование Медиапланирование | Пресс-релизы | Производители рекламы (РА) | Разное | Реклама в интернете | Реклама в прессе | Реклама на радио | Реклама на телевидении |