Главная >> Реклама в Украине > «Блік» запускає безкоштовний недільний випуск«Блік» запускає безкоштовний недільний випуск |
Газета «Блік» 5 липня випустить перший номер безкоштовного видання «Блик-Воскресенье». Як повідомляє прес-служба видання, газета розповсюджуватиметься у Києві у торгових центрах та магазинах, через міні-бокси на кіосках «Союздруку» та за допомогою промоутерів.
Обсяг видання складе 16 сторінок. Його редактором призначено Валентину Мудрик, яка до цього працювала заступником редактора відділу «Новини» газети «Блик». «Більшість європейський газет мають надільні випуски. Такі випуски роблять, зокрема, Bild та The Sun. Звісно, ці видання мають більше сторінок та є платними. Ми також плануємо у майбутньому зробити випуск платним. Але поки наше завдання - привчити читача до того, що й у неділю є газета зі свіжими новинами. Також ми розраховуємо отримати маркетинговий ефект у вигляді збільшення продажів "Бліка" в інші дні», - зазначає шеф-редактор «Бліку» Олексій Газубей.
Як повідомляла «Телекритика», у квітні Мін'юст зареєстрував видання «Блик-Воскресенье».
Дата размещения: 3/07/2009 Источник: http:// |
Хотите добавить комментарий? |
Анна Отличная статья! Из новых технологий, используемых в рекламе, хотелось бы отметить технологию Fun-маркетинга. Это особенно актуально в связи с преобладанием банальной и скучной рекламы, нацеленной только на 19/12/2011 12:50:39 |
|