Главная >> Реклама на телевидении > СМЕ запускає у Словаччині жіночий каналСМЕ запускає у Словаччині жіночий канал |
Корпорація Central European Media Enterprises запускає у Словаччині телеканал Doma, орієнтований на жіночу аудиторію «12 - 54». Про це повідомляє прес-служба компанії.
Doma розпочне мовлення наприкінці телевізійного сезону. Запуск каналу виконує інший мовник СМЕ в Словаччині - TV Markíza.
Вацлав Міка (Václav Mika), голова правління TV Markíza, в офіційному коментарі висловлює сподівання, що їх перший нішевий телеканал швидко привабить свою цільову аудиторію.
За інформацією ТК, аналогічні плани щодо запуску жіночого телеканалу компанія СМЕ мала минулого і щодо українського медіаринку, проте ці плани не було втілено в реальність.
Компанія CME володіє кількома провідними мовниками в семи країнах Центральної та Східної Європи. Це Болгарія (TV2, RingTV), Хорватія (NovaTV), Чеська республіка (TVNova, NovaCinema, NovaSportand, MTVCzech), Румунія (PROTV, PROTVInternational, Acasa, PROCinema, Sport.roта, MTVRomania), Словаччина (TVMarkíza, Doma, NovaSport), Словенія (POPTVта KanalA) та Україна («Студія "1+1"», «"1+1" International», «Кіно», а також 10% медіахолдингу «Главред-медіа»).
Дата размещения: 24/06/2009 Источник: http:// |
Хотите добавить комментарий? |
Анна Отличная статья! Из новых технологий, используемых в рекламе, хотелось бы отметить технологию Fun-маркетинга. Это особенно актуально в связи с преобладанием банальной и скучной рекламы, нацеленной только на 19/12/2011 12:50:39 |
|