Главная >> Реклама в Украине > Валерій Поляков і Каха Каладзе запускають журнал GourmandВалерій Поляков і Каха Каладзе запускають журнал Gourmand |
Валерій Поляков, видавець і головред журналу Max, очолить редакцію нового щомісячного гастрономічного журналу Gourmand.
Інвесторами нового проекту будуть сам Валерій Поляков, ресторатор і футболіст Каха Каладзе і видавничий дім «Автоцентр». Валерій Поляков зазначив, що новий журнал займе досі вільну нішу на ринку українських друкованих ЗМІ і стане виданням на межі лайф-стайл і гастрономії.
Нове видання не буде традиційним кулінарним журналом. Творці позиціонують журнал як гід мистецтвом гастрономії, як дзеркало бачення світу справжнім гурманом; в ньому писатимуть про подорожі, моду, дизайн і національні традиції, невід'ємні від гастрономії.
Запланований тираж журналу становить 22 000 примірників. 60% накладу розповсюджуватиметься в Києві у великих торгівельних центрах, спортклубах, готелях, автосалонах. Заплановано також безкоштовну VIP-підписку для представників бізнес-еліти, шоу-бізнесу та ЗМІ.
Орієнтовна дата виходу першого числа - 27 липня, ціна становитиме 15 гривень.
Дата размещения: 1/07/2009 Источник: http:// |
Хотите добавить комментарий? |
Анна Отличная статья! Из новых технологий, используемых в рекламе, хотелось бы отметить технологию Fun-маркетинга. Это особенно актуально в связи с преобладанием банальной и скучной рекламы, нацеленной только на 19/12/2011 12:50:39 |
|